راهپیمایی روز جهانی قدس در پیرانشهر

راهپیمایی روز جهانی قدس در پیرانشهر

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم با تجمع در میدان استقلال و حرکت در مسیر خیابان شهید بهشتی و با صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تا مصلی امام خمینی (ره) ادامه داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت پیرانشهر در پایان این مراسم که در محوطه مصلی بزرگ امام خمینی (ره)  تجمع یافتند،  با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد ظلم‌ستیزی مسلمانان به صورت یکپارچه است اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان مظهر اتحاد جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی است .

ماموستا دکتر عابد نقیبی  روز جهانی قدس را یکی از یادگارهای ارزشمند امام (ره) در حمایت از آزادسازی قدس شریف دانست و تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس  بار دیگری همبستگی خود را با آرمان‌های انقلاب و امام راحل به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) حضور در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه دینی می‌دانستند، افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب و پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌ها و تحریم‌های ظالمانه علیه نظام و مردم ایران است.

ایشان از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, | 20:33 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=